tisdag 24 juni 2008

Update!

Midsommar var grymt kul! Först jobbade jag på dagen 100% ob tycker vi om! Sen blev det lite panik eftersom jag och Emliy inte hade en aning om vart vi skulle! Det löste min kära syster så vi åkte till Fjärås, klockan åtta hade husets ägare däckat och då kom två 91:or helt nyktra när dom kom efter en halvtimme med spirtlekar var dom aspackade! En kunde inte ens stå på benen, stackaren.. Han spydde ner det mesta typ köket trädgården hans KLÄDER!! Det slutade med att hans mamma kom och hämtade honom med taxi..

Så där dog väl det partyt lite.. ;) Men vi drog vidare in till kungsbacka på nån tältfest, dötråkigt! Men bra musik.. hehe.. Emily fuckade till det lite..;) så vi var tvunga att dra (egentligen var det inte hennes fel övberhuvudtaget men det var det inte alla som tyckte.. :P) Så då tänkte vi slut på festen? Kolckan var elva vi blev hungriga drog till statoil i väntan på bussen.. Där träffade vi en kille med sina kompisar så då drog vi med dom på efterfest! :D Mycket trevligt!! Sen kom kakka och lager också dit, vid fyra halvfem nått blev vi utslängda.. :P (Emily hade nog nått med det atyt göra också?? ;) ) Så vi drog till Karl Bilt på efterfest nr 2. Sov även där med objudet sällskap i sängen!! Sen på morgonen åkte jag vid tio, tycker inte om att vakna med personer som man inte själv valt att vakna med.. :P

Kvällen/natten fick konstiga konsekvenser?! Big problemo!!

Dagen var det släktkalas, sen utgång på kvällen!

Nu är jag helt less på allt.. Inget är kul längre typ.. :(

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha! En liten dejt dör man ju inte av :P