onsdag 23 juli 2008

sjukt dålig!

Yeeeees jag är verkligen sjukt dålig på att updatera.. :P

Spanien bilbao var heelt underbart!! <3 mi Elin som snart kommer hem igen! Vi hade jättekul och gjorde massa saker, bla blec utsatta för eta(??), shoppade!, Festade med Connie och massa tyskar! var på stranden hittade elins lifeguard! såg finalen när spanien vann och förälskade oss i MASSA baskier!!

Andra veckan spain var också jättehärlig! Sola bada och bara ha lite kvalitetstid med familjen, sen utgång i barcelona med Märta, Jättekul! Men inte lika kul på morgonen då jag var så bakis att ja det finns inga ord! FRUKTANSVÄRT var det!! ;)

Annars hemma så är det väl inte så mycket nytt.. På killfronten står edt ganska still.. :P Var ute med lillebror och hans kompisar hehe man märker verkligen skillnad!! Men det var kul! Sen igår var jag med Emily när hon träffade Carl B och co. Roligt roligt, såg en myso fil American pshyko, riktigt psycho film.. Sen sov jag där..

Eller sov och sov någon snarkade så jag vaknade var 5:e minut!! På dagen åkte vi till Horla träffade tjocka släkten för min moster hade sitt årliga 35-års kalas.. Fick 2 sms av en person som jag uinte orkar med längre.. :P

Orka att först försöka spela svår och sen skicka två sms samma dag utan svar.. hmm nej?

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

hahaha.. connie :P du e la rolig! <3