torsdag 31 juli 2008

HELT störd kväll!

Kvällen började med bio påfacklan med Emily och Sandra, jättemysigt! Vi saåg mamma Mia den var jättebra! Sen bar det av till Rumpan där vi träffade Sandras jobbarkompisar och det blev mycket jobbsnack.. :P

Sedan efter att alla hade ätit och var mätta och belåtna så drog vi vidare till mingel! Helt knökat med folk verkligen! Och tjena nu börjas det!! haha vi träffar alla möjliga människor förs skämmer Sandra och Emily ut mig TOTALT!! Jag ville bara...!! Sen toaletten pinsamt värre!! haha "eh hej..." Hmm..Kram!" OKEJ!! hahaha "jaaa, va ska jag säg bollen är rund allt kan hända.." hehe aja men det var en sjukt kul kväll iaf!! Det blire repris på snart tjejer! haha

Idag har jag vart grymmast! Jag har städat och rensat i min gaderob och så fin som den är nu har den aldrig varit! Kort kommer sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

du skriver sjukt osammanhängande. bättra dig!