onsdag 13 februari 2008

Dagarna går

Imon åker jag! Så underbart skönt det ska bli.. En vecka med sol och värme, jag ska fan steka hela dagarna!!

Igår var jag, Calorin och Calin på bio.. :) TYSKbio ska tilläggas!! Typ hela bion skrattar jag typ "eh va missade jag??" Tur att C&C är så bra på tyska jag fick skämten förlkarade för mig i efterhand.. :P Men det mesta förstod jag ändå.. Efter bion så gick vi till Fattys och hängde med Sofia och japanen.. ;) Jag och Calorin gick i spööööööktimmen till pizzan på hörnet.. :P Käkade och drog hem sen..
¨
Idag har jag träffat Calorin på Ikea med barnen.. TRevligt, Caroline fick en anledning att leka i lekhörnan så hon var nöjd!

Mm, ska åka tiiidigt imon.. Hoppas att Tyskland kommer att sakna mig lite iaf.. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan sätta en peng på att tyskland kommer sakna dig ;)

Anonym sa...

JAaaaaaaaag kommer sakna dig.! Nu ska jag gå till solariet.. haha jag ska sola som fan för att du inte ska va brunare. Tur att jag inte behöver betala. Otur att min färg kommer se värsta onaturligt orange ut och du kommer ha värsta gyllenbruna färgen. VRF iunte inne på msn? Jag behöver snacka! PUSS

Anonym sa...

solar och badar du inte lite för mig, slår jag dig! ;)

joely sa...

åh va du e snäll som säger att jag kan bra tyska, blir värsta happy.

jag och den andra C har skrämmande lika namn förresten; CAroLINe :P

ha de bäst på semestern, och SÅKLART vi kommer sakna dig här! (iaf jag!o gisela då som ja såg i hennes kommentar :P)

Elin Richthoff sa...

trevlig resa!