måndag 11 februari 2008

Dålig update

Ja så är man 20 då.. :) Jag hade en grym födelsedag!! :D Verkligen, det blev inget gå ut och äta men d gjorde inget vi hade grymt kul ändå!!

Vi var ute hängde på Bottle bar och nått annat ställe som inte va så bra, slutade typ på Fatts tror jag.. Sen va d efterfest hos Calin.

Lördagen var det barnkalas med massa sjukt jobbiga ungar!!! Men det var mysigt ändå måste jag säga, picknic ute i parken och massa söta lekar å så.. Sen på kvällen var jag ledig!! :D Så jag åkte in till düsseldorf och träffade Pelle och Linnea, vi satt på Fattys med Sofia och chillade typ.. Sov i Düsseldorf dock inte lika trevligt..
På morgonen så åkte jag hem till Sofia och våldgästade henne.. Blev typ mördad av Nanne grönvall på vägen in!! Kom och köp upp i Sofias säng.. Myste med henne en stund, sen kom hon på att hon hae en 12 timmar gammal pizza, fatta va god en 12 timmar gammal pizza kan vara när det inte finns nått annat! Sen kalasade vi på minbrownies, innan vi tog tag i våra liv och gick upp.. Vi gick till Solariumet och solade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha mördad av Nanne! :( /sofia

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.