fredag 1 februari 2008

KARNEVAL!!





Så var de Karneval igår! Alltså första dagen på karnevalen! Jag mötte upp Calorin på vårat tpg plankade med henne och trodde jag skulle få en hjärtattack när kontrollanten dök upp precis innan våran hållplats!! C: KUBBA! Såå kul sen efteråt..

Vi gick till Gallerian och handlade lite sminkgrejer å så.. OCh som vanligt nör jag å Calorin är och shoppar tillsammans slutar det med att hon blir till värsta surkärringen!! haha.. Nää men det va lungt.. Vi sminkade och gjorde oss iordning hos Gilfen, som btw var KLART hetast!! Jag och Marie som katter, Gisela som nå 20-talsbrud, och Caroline som Blondie typ.. :P Sen va d bara att börja drika vin för 1 euro och gå ut på gatan och KÄNNA stämmningen!! Sjukt mycket folk alla va typ utklädda så kul det var så knökat att man knappt kom fram! Vi började parta typ vid 12 åkte hem till sofia och däckade där 00.. :P Vi hängde mest på Tjockis och Suttons eftersom det var inträde överallt annars (dock där med men inte fär oss.. ;))

Sen gick jag hem till SOfia helt själv. Tänkte ta en taxi, hittade en tjej som skulle åt samma håll men det var heeelt omöjligt att få tag i en taxi så jag bah ah men kan vi inte gå tillsammans då? Jag vill bara ta taxi för att slippa gå själv.. Hon typ nej nej gå inte änta 10 min till nästa taxi är våran, jag prkar inte gå! Meen orka vänta på henne så jag gick själv med nycklarna mellan fingrarna.. :P Somnade med alla kläderna på hos Sofia.. Vaknade 2 och kunde inte somna va astörstig gik ner ch hittade tonicwater ah okej det duger tänkte jag.. Drack och det kändes som jag hade spytt typ för det smaka fan spya!! Sen så fick jag för mig att spy lite så jag hittade en påse där (vågade inte gå upp på toan för risken att nanne skulle vakna!) spydde lite och satte på antikrundan i brist på annat! :P Sen däckade jag i sängen igen Sofia väckte mig vif halv fem då hon kom hem.. Myste med mig ett tag och sen drog jag hem vid halv nio.. :P

Ringde min älskling FIA!! Haha, jaa.. va ska jag säga saknar er så mycket alla!

Och ikväll är det UTGÅNG med Linnea som är så sjuk att hon trodde att hon skulle svimma och går på antibiotika meeen låtsat inte om det såå PARTY!! :P


Ostparad.. :P



Inga kommentarer: