onsdag 30 januari 2008

Dialog mellan Klara och Brevbäraren

Ringring på dörren vi sitter och äter frukost.
1. först brevbäraren kommer, jag som har ätit upp går upp och öppnar (det kunde ju vart min brevbärare också.. ;) )
ring ring igen! Jaha vem är dt nu då?
Jag går ut aaah shit min brevbärare.. Okej ingen tid till att fixa sig håret (nytvättet iaf) uppsatt i en tofs och mega myskläder.
Öpnnar dörren

Brevbäraren -Klara Marklinder oder Marklinder (samma uttal typ)
Jag - Egal typ sak samma
Han - Ah okej aber woher kommst du?
Jag (som om han inte redan visste det!?) Eh schweden..
Han - Aaaha schweden..
Jag - Tschüss
Han - Ciao!

Sedan när jag kom in igen säger oma
- Ah klara var det "din" brevbärare?
Opa - Klaras Freunde
jag- typ skäms!! Säger NEj vadå min? !
Andre räddar mig verkar inte ha fattat grejen nää han bara undra vart hon kom ifrån..

Å herregud! hahah men d va kul iaf! Nästa gång kanske vi pratar mer! vem vet.. :P

1 kommentar:

Anonym sa...

mohahhahah. klara är kär i en brevbärare!