söndag 20 januari 2008

Viel spass mit Gisela in übach-palenberg

Jemand hat geschrieben, dass es macht spass wenn ich auf deutsch schreibe. So natürlich nur für dich. Das ist nur besser für mich weil ich üben muss! Gestern war ich mit Gisela in übach-palenberg, wir haben viel spass gemacht! Erstmal müssen wir auf Memmet warten. Und wenn er hat gekommen, können wir mit das auto nach die market fahren. Es war en ganz schön abend, mit viel fette dings! Jetzt möchte ich nicht mehr auf deutsch schreibe. So in swedisch.. :P

Igår åkte jag värsta långt till Gisela som bor mitt ute i ingenstans typ.. :P Tog flera timmar och det kändes verkligen som en utflykt i tysklands landsbyar.. ;) När jag kom dit var vi tvungna att ta bussen tillbaka till Hotell-Gisela för at Memmet hennes "granne" hade snott hennes bilnycklar.. Såå den första delen av kvällen bestod i att vänta på honom och gå fram och tilbaka i huset haha.. SJUKT snygg och lyxigt hus! Deras badrum var typ lika stort som vardagsrummet=ENORMT! Sen när han kom tillbaka så åkte vi till marken eller vad det var för att Gisela skulla ta ut pengar så att vi kunde köpa oss lite fettiga saker! Haha jaa va ska jag säga våran vagn (ja vi tog en vagn vad säger inte det?!) var det bara chips godis och sprit i.. (Värre än det brukar vara hemma hos _Mia och vi var bara två personer!) Sen jaa drog vi till McDonalds.. Kvällen var jättemysig! Vi fettade kollade på två (jag en) filmer och tog kort på Giselas outfits.. ;)

"So did you survive the evning without me? :P" FUCK DIG MED!

Haha sen sov jag på mitt hotellrum som låg precis brevid.. Jättemysigt och det förstärkte verkligen känslan att vara typ utomlands eller nått.. :P Men nya fräscha lakan å så.. Kom hem vid två idag, har gjort nada typ tvättat två maskiner och dammsugit kollat på några fråga olle program och såklart mitt lieblingsprogram ANDRA AVENYN!! DEt absolut gulligaste var ju med Jossan och Karim! mmmm vill bara se mer!!

Jahopp imon är det måndag igen, ny vecka. Jag e sjukt shoppingsugen men jag har nada pengar! B_ara det som är i plånboken och det är typ 4 euro.. :P SOm tur ärhar jag en flaska vin i min gaderob till helgen! :P hehe..

Inga kommentarer: