måndag 28 januari 2008

Jag vill ha SOMMAR!!!

TRött på vinter å kallt nu jag vill ha sommar! jag har idag jobbat från klockan åtta till halv två. väldigt för mycket tycker jag.. 5,5 timmar märkte jag nyss?! What the fuck!! och jag som ska iväg och jobba ytterligare två timmar med ANouk på engelskan! Aja jag kanske ska vara ledig på torsdag istället så det jämnar väl ut sig.. :)

Helgen var PARTY! Först fredags ute med alla tjejerna utom Malin. Lördagen som jag trodde att jag skulle vara barnvakt så jag gjorde typ nada bjöd hit Caroline också. Men när klockan böev typ halv nio ch dom fortfarande va hemma i myskläder så jaaa..? Ja jag fick iaf ledig och åkte in till düsseldorf och mötte Johanna och Linnea. Vi gik till tjockis och gjorde pr för Sofia.. ;) Sen kom Goran och Calin.. Vi gick vidare till nått annat ställe som va helt okej, ganska kul.. :) När dom stängde blev de efterfest hos Goran. Jag och Linnea sov där sen.. sov typ inget på hela natten, jag kan inte somna om efter 10 så hela dagen sen kände jag mig helt full typ! Vi var kvar hos Goran och käkade pizzatill frukost och kollade på jallajalla. Sen drog jag till Sofia och myste med henne! Åkte hem vid sju typ gick och la mig vig halv nio somnade vid nio och sov typ tolv timmar! Jag hade sömn från fredagen att ta igen också!
--------------------------------------------------------------------------------
Har inget med inlägget att göra men saknar er.. <3

1 kommentar:

Sandra Wikström sa...

längtar du efter boström ;)