måndag 14 januari 2008

Winter ist shon vorbei :D

Okej, jag vet jag har varit dålig på update det senaste.. :) idag är det måndag ny vecka.. :) Idag har vi inte riktigt följt mitt schema, men de har vart ganska chill ändå. Anledningen till att vi inte följde schemat så bra var för att Anouk inte skulle på engelska utan på kalas å då blev det lite konstigt.. Men men just nu sitter jag med min lilla gulleplutt Lennart i knät och försöker skriva.

***
Nu har jag varit ute och handlat mjölk och ost på Edeka. + en ansiktskräm och avsminkningsservetter.. På Dm.. :)

Lite update nu då. I fredags var vi ute. Förfest hos Sofia och sedan vidare till Goran Kurt. :P Vi träffade den nya aupairen Angie, (angelica) jättetrevlig men gick vid tolv för hon ville inte missa sitt tåg.. :)

Vi andra tog en taxi till altstadt och där gick vi till Die Mauer. Åkte hem med Caroline som va aspackad. Vi pkte med ett tåg som gick till Hamm och så säger Casroline "Klara, väck mig när du går av så inte jag somnar igen" Jaha jag väckte henne men trots det fick jag hära dagen efter att hon hade virrat omkring i Hamm!! hahaha.. SÅ typiskt Caroline!

På lördagen hände det inget speciellt familjen var borta typ hela dagen så jag va ensam. Jag och Gisela planerade att jag skulle komma hem till henne eftersom jag absolut inte trodde att jag skulle jobba på kvällen.. Men icke så nu hoppas jag att vi kan ses nu till helgen iaf!! :D Och igår så åkte jag in tidigt och träffade Linnea.
Vi tog en fika på Woytons och eter att vi stalkerringt till Sofia typ 20000 gånger så pkte vi hem till henne helt oanmälda och sprang in på hennes rum och väckte henne! Mohaha! Sen satt vi å chilla lite hemma hos henne, tills vi blev hungriga och gick och käka pizza.
Kvällen slutade på Kasbah med ett glas vin och en chailatte.. Jättemysig dag!

Inga kommentarer: