torsdag 17 januari 2008

Ufo-Rymdskepp

mmm.. Har snart ätit upp en hel påse med ufo.. haha det började med att Linnea hade med sig såna i tisdags när vi va ute på "en drink" mm så goda. Så idag hittade jag dom i affären så ja. Jag har iofs väldigt generöst gett bort tre stycken till ANouk men resten är i min mage! haha man blir helt beroende.

Resten av dagen har jag, vart ute och lekt med tvillingarna 2 timmar eller ah ein stunde spazieren gegangen, på lekplatsen var det mpnga andra barn så Bennet var väldigt blyg till en början och jag var tvungen att hela tiden vara med å leka. Till skillnad mot Lennie som genast gick fram till en annan mamma och var med henne..

Sen var jag och Anouk på hennes balett, och eftersom hon absolut inte ville ta den äckliga u-bahn så gick vi hela vägen hem (typ en timme) haha men det va skänt motion!

Idag som alla andra dagar har jag träffat min brevbärare. SÅ sjukt jag träffar honom jämt! Men ah det börjar bli lite komiskt nu asså! TRäffade honom tre olika gånger idag, och sista gången så skrattade vi typ bara.. :P haha.. SNART har jag noch ein deutsche freund! Ich habe schon eins? Oder Steffé? haha..

GISELA jag har news till våran dejt! Eller jag hoppas att jag har det iaf.. Haha André hat zu mir gesagt; Die jungs fahren mit die oma und opa nach Spenge!! :D Und am samstag fahren Diane und Anouk auch! Ich hoffe dass ist richtig..? Und dass die fahren.. Weil ich kann zu dir fahren!
oder weil ich zu dir fahren kann? welches?

Küssen

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA så sjukt roligt när du skriver på tyska. hahaha

Anonym sa...

WOHO!! Das freue ich mich! Dein deutsch ist fast richtig :) Man kan das verstehen und das ist das wichtigeste! Mein ist auch nicht so genau.. aba es geht :)Ok över till svenskan. FYFAN va kul!!!!!!! Mys ;)