fredag 25 januari 2008

Moraltanten Joel har väl rätt..

Ja jag skrev mycket klagan i mitt förra inlägg och JA jag hpppas att det är åldern men man blir ju ändå så trött! Men orka lägg ner ett helt inlägg till på henne..

Idag är det äntligen fredag! Ich liebe Freitags! Idag är det en wunderschön dag! I morse åkte Diane och barnen iväg för att kolla på kindergarten för tvillingarna. Så jag var ensam, satte på radion och började städa. Sjukt fint gjorde jag det. Det var på mitt schema att jag varje fredag ska städa, men det är alltid bättre om Diane och dom inte e hemma så man kan göra det ifred.. Sen kom dom vid typ halv tolv igen.. Men då var jag ledig så jag sa för första gången Nej till ANouk!! Alltså jag sa nej när hon ville att vi skulle leka barbie. Hon kom in i mitt rum Klara kan vi leka med barbie nu? Jag nej jag vill inte just nu jag läser. Då skrek hon men mamma har redan sagt jag. Jag med lung röst men ANouk jag vill läsa nu vi kanske kan leka sen. Så skrek hon mamma klara vill inte leka med mig. Diane: Klara behäver inte göra det om hon inte vill du kan leka själv! SKÖNT!

Nu sover tvillingarna och jag börjar jobba igen klockan tre, då ska Anouk på bio med en kompis och jag ska jobba tills klaockan sju.. Sen ikväll är det PARTY!!

1 kommentar:

Anonym sa...

för faaaaen klara! kom in på msn så man kan få bilder sedan i fredes. Har fått en ny kamera.. så då kan jag ta bilder igen å du slipper fota :P PUSS