måndag 21 januari 2008

Ikea med Caroline!

Idag tisdag är jag ledig från ja nu halv nio nångång till halv fyra!! Som Caroline sa "det är jävligt ovanligt för att vara din familj!!" eh ja! :D Men nu är det så at tvillingarna är hs oma och opa i spenge och Anouk går ju på kindergarten.. :)

SÅ idag kommer Caroline till Essen, jag planerar Ikea typ! Jag e helt pank men fick ett bidrag av pappa.. ;) Pratade med honom på webcam igår kändes precis som att vara hemma! Fick se vårat nya badrum och hur kaotiskt köket såg ut.. Hedvig sprang omkring i sin pyjamas och allt var precis som vanligt! Jag kan ju nte förneka att det skulle ha kännts bra att vara hemma, men samtidigt så kändes det bra att vara här..

Idag vaknade jag väldigt tidigt.. Typ halv sju vaknade jag och kvart i sju hoppade jag in i duschen.. Kvart över sju gick jag in och väckte Anouk eller ja Diane kom med henne fetrsom hon hade sovit med dom. SEn halv åtta var vi klara (nästan iaf) jag började göra frukost så tänkte jag shit vilken bra morgon klara vid halv åtta! SÅ åt vi frukost tillsammans blabla men sen fick dom ändå jättebråttom innan dom skulle gå...

Men nu e jag iaf ensam och snart ska jag åka in och träffa Caroline!

Inga kommentarer: