tisdag 22 januari 2008

BIG talk!

Idag var jag och Caroline på ikea och i stan.. Hon planka som vanligt! hahaha men tror inte att hon gjorde det på tillbaka vägen eftersom hon e så rädd för att åka fast.. "Mina nerver klarar inte det här!" På ikea gick vi runt å chilla men jag fick typ aldrig kolla på ett ställe mer än 2 sec! Nu GÅR jag Klara! haha Sen fikade vi med chkladpudding. DEt var frukost på ikea och dom menar att en svenksfrukost är typ lax å shit.. OFTA!

Sen va vi på Starbucks och pratade vikt och taskiga studier.. :P

Sen vid tre var jag och hämtade ANouk, vi var å lekplatsen till fyra typ.. Sen gick vi och handlade och bakade kanelbullar! :D Mycket uppskattat.. Idag har hpn haft en jag-tycker-om-Klara-dag det tycker jag att hn ska ha oftare! Sen på kvällen kom Diane och vi käkade god mat, kycklingwok.. Efter det så la hon Anouk och sen kom hon ner till mig och gjorde en milkshake till oss.. så satt vi å snacka lite.. Å sen när jag precis ställde mig och och skulle gå så..........Ah Klara det var en sak till.. SHit jag bärjade svettas gick igenom dom senaste dagarna, veckorna, månaderna i mitt huvud va fan har jag gjrt nu!!? Jag bah: ah ska jag sätt amig ner? Hon : Ja gör det.
Men så började hon berätta om sitt jobb blabla att dom va mitt uppe i bvärsta grejen och hennes chef ville att hon skulle jobba på måndagar också att hon skulle bli mycket mer självständig och så. Men så började hon tjata om vilket pris hon fick betala för det typ med familjen å så.. Jag försökte vara förstånede jaa, jo, precis.. Och så frågade hon mig om det var okej om jag skulle ha en tvillingdag på måndagen typ. Jag sa ju självklart JA! För då sa hon ja då får vi ju fixa det med immarna men då blir det nog så att du har hela lördagen och söndagen fri eftersom det handlar om en 9-10 timmars dag.. Men va fan okej att det blir jävligt jobbig dag med tre barn helt själv.. Meen ändå! det är ju fett värt det att få vara ledig på lördagen! Men hon visste inte än hur hon skulle göra.. så vi får väl se hur det blir..

Men nu ska jag sova! Guten Nacht allihopa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

UNDERBART :D

Anonym sa...

horrormåndagar men det är lätt värt det! :D puss