tisdag 17 juni 2008

Need to go!!

Okej, ja jag vill åka och ja kan vi åpka nu?! Vart ja jag vet inte eller jo det vet jag och ja jag vet vad jag vill eller kanske inte men ah BAJS!

Idag har jag vart en perfekt tråkig hemmafru! Jag sover middag varje dag skänt, eftersom jag kan göra det med gott samvete och varje gång jag får sova middag så tänker jag på alla dom gångerna jag INTE kunde göra det i Tyskland, mmm.. ´Trots det kan jag känna ett stygn av saknad när jag tänker på Deutschland Deutschland über alles...

Sen blev jag så trött på mig själv att jag impuls((!!! Var väl ganska planerat??)) Åkte in till kungsmässan och hookade med Barre, Fia och Sandy! Trevligt trevligt, Sandra drog tidigt eftersom hon var exousted sen en vild natt i halmen på höskullen? Va vet jag?? För alla bondmoror (inte för att du är en sandra men Fia antydde nått om att man ska tänka som en bondmora!) blir säkert överkåta eftersom deras bonnar är ute i kirg? What fia?! "tänk att din man är ute i irak-kriget" inte fan går du och knullar någon annan då?! Inte? mohaha.. Nä usch klart man inte gör..

Jag vill! Nu idag gärna ikväll! Gimmie gimmie gimmie!

Haha hoppas det blir kul i helgen! :D Nu ska jag gå och drömma om McDreamy!

-Förresten var i Tyskland hötomdagne var skitkul! Köpte massa sprit och shit, hela bilen full!
-Hälsade på hos Gisela i Laholm också kul! Se hur hon har det där nere i landet!
-Åker till ELin inom en snar framtid! Ladda för PARTY!!
-Jobbajobbajobba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag e singel snygging! ring bara - i wanna fuck you 666

Anonym sa...

men vafan!!? det e min tjej du talar om.. hon är snygg men inte singel /mcdreamy