onsdag 18 juni 2008

Slur på det roliga!

Sverige VAD är det med oss!!! Guuuu vilken sigug match! Och nu blire inget mer nää va tråkigt..

Min mamma satt tom VAA gör dom?! "varför är alla bara på en sida, dom kan väl dela upp sig så att halva är på ena sidan och andra halvan på motståndarsidan?" haha så skön! Men riktigt dåligt av sverige..

Ikväll/idag har jag jobbat.. Ska jobba imon i´gen 7-14 skönt tid! Och imon ska vi ha midsommarfest! :D hehe ännu roligare.. Sen efter fredag så kommer min lååååååångledighet! :D Och nästa vecka åker jag till ELIN!!! Ska bli så sjukt kul!! Det blir fest både fredag och lördag! hehe vi pallar en shoppingdag trots fest på fredagen.. :P

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

KOMKOMKOM! :D
japp massa party. aven om du kommer bli besviken, party har e kass!

Elin Richthoff sa...

nu nar jag laser dte igen.
fuck spanskt party.
du e mitt party! <3