tisdag 11 december 2007

Bald fahre ich nach Schweden!!

Lycka, typ bara 6 dagar tills jag e hemma och bara 3 dagar tills mamma och pappa kommer! :D

Mm ska hinna med så mycket nrä jag e hemma + att jag bara ska så feting njuta! Och den 22 dec så är det gamla trogna mingel som gäller! :D

Veckans planering:
Tis: Hm klockan är redan fyra så snart är det kväll som är ljuvligt!
Ons: Imon har jag inga särskilda planer, kanske gå med tvillingarna och köpa julklappr..
Tors: Anouk har ballett, sista gången så vi ska kolla.. Kvällen antagöigen julmys + utgång.. :D
Fre: Definitivt utgång med Gisela! ;) Och alla andra som e på såklart..
Lör: Barnvakt + mampap, Hedvig och Märta kommer.. dock tyå vid 23..
Sön: Essen stad, har söndagsöppet så det blir shopping!
Mån: Shopping i Mülheim hade jag tänkt, och klockan 6 är jag typ HEMMA!!!

Aufwiederhören!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På fredag e de fest som gäller ja!!!! Har dock typ INGA pengar.. men Tini e skyldig mig 160 euro.. Shoppade idag.. å blev typ rädd när jag kollade mitt saldo precis. USCH! Hörs snygging!

Sophia sa...

Snart är du hemma! <3