tisdag 4 december 2007

~Lussekatter i Tyskland~

Dom där krumelurerna i rubiken ska föreställa mina fina lussekatter som jag bakade igår!

igår hade jag spårkkurs som vanligt på morgonen, segt.. Men vi fick reda på att vi ska ha fetingprov! Ett imon på hela kapitel 7, och sen ett på måndag sista gången på hela boken!!! :s och jag som inte ens va med på don första kapitlerna.. Men förhoppningsvis går det bra.. :)

Sen när jag kom hem igen så skulle jag va ensam med tvillingarna hela dagen.. Eller André var också hemma men så fort jag kom så gick han upp.. :P Så iaf Anouk va också hemma för hon "ville" inte till kindergarten (bortskämda unge.. :P). Då var jag tvungen att underhålla 3 barn, så jag och Anouk satte en lussekattsdeg.. :P Sen när tvillingarna sov så bakade vi. Skit kul! Tyvärr så hade dom inget bakplåtsåapper.. :S så jag "grillade" dom på gallret istället.. Funkade sådär men goda blev dom! Barnen älskade dom..

Inga kommentarer: