fredag 7 december 2007

Drogad?

Ja precis så känns det, det går inte att sluta.

jag mpste hela tidn tänka, känna eller väga för och nackdelar.. Kan man inte bara koppla bort hjärnan ett tag, bara låta kroppen göra allt som ska göras inte tänka hela tiden!

Idag va nog den värsta dagen ever. Iaf när det gäller den ''''''nåttfult ord'''' Anouk!! Vi skulle till kinergarten, jag skulle ta med henne. Redan här började hon protestera hon ville inte göra det inte göra det, okej hon brukar hålla på så, men idag orkade jag fan inte! Jag blev arg oma böev arg Diane blev arg. Sen när vi äntligen skulle gå hejdå alla. Så fort dörren stängdes va anouk borta, då hade hon sprungit å gömt sig, sen stod jag där typ en kvart för hon vägrade gå. Jag blev så jävla förbannad drog tag henne i armen och sa nu går vi. Självklart skrek hon sparkades och jaa tänk er den värsta ungen och vad hon kan hitta på. Inte så kul. Men jag vägrade att ge upp, jag vet ju ändå att det r jag som får skit för att jag inte är så hård. Ja vad gör man, tar henne under armen och försöker gå. Gick ju sådär men va fan framåt kom vi iaf, shit va alla kolla.. Jag och en skrikandes unge.. Hm.. Men sen gick hon själv och jag måste ju säga att det var 1-0 till mig..

Sen när jag kom tillbaka berättade jag för Oma och Diane vad som hänt och jag fick bekräftat att jag gjort rätt.. :P Jag nämde inte att jag bar henne halva vägen.. :P Lite onödigt, dom behäver ju bara veta att hon va omöjlig..

Inga kommentarer: