lördag 1 december 2007

Tomt-

Orkar egentligen inte skriva nått men gör det ändå i protest mot alla andra människor som inte uppdaterar sina bloggar så jag kan ha nått å göra.. :P

Igår var det utgång i Dortmund, helt okej kväll. Kom hem halv åtta gick upp vid tio. Familjen motorsåg tycket att det var dags för en städdag så André satte på ashög Techno musik och shakade loss.. ;) haha..

Nu har jag precis varit ute och gått med tvillingarna, det är skitmysig dag idag, typ varmt och soligt.. :)

L'ngtar hem nu, men det är bara 16 dagar kvar, och 14 dagar tills mamma och pappa kommer.. :D Ska hem ch fixa det som behöver fixas, eller laga det som behöver lagas, eller avsluta något eller satsa på något. Vet inte än ur edt blir med nått.. Men nått blir det nog..

Det jag vet är att så fort jag kommer hem så ska jag äta en svensk pizza! Och sova huuuur länge som helst i min egen säng.. <3

Inga kommentarer: