torsdag 29 november 2007

Nykterist javisst.. :P

Fuck no!

När man bor i Tyskland och umgås med sex and the city gänget så går ingen nykter.. ;)
haha igår trodde jag att vi skulle ha en chillkväll på louisiana käka lite snacka lite skit men icke.. SÅ fort jag och Caroline träffar Linnea på hbf i Essen så är hon aspepp och tvingar (!!) mig att köpa 2 10% mojsar och två smp sprit.. Kvällen slutar klockan fem då jag är tillbaka i Essen. Så mycket för den julmarknaden.. :P

Men men ska inte klaga det va en fett kul kväll, träffa Pelle plutt också aschill, trevligt kille.. :) Enligt homofobMarre"håll fast vid honom Linnea han e heeelt underbar!" (jaa träffade du inte båda för första gången igår? :P )

Inatt sov jag två timmar, det var två timmar fyllda med swimmingpoolar och Sasoulitos bartenders.. haha.. :P

Inga kommentarer: