söndag 18 november 2007

Då var det gjort..

Hihi, intressant titel till ett kanske inte lika intressant inlägg.. :P

Igår var vi på flatklubb.. mohaha.. Kul kul massa tjejer och några bögar.. Var där med Caroline och Johanna, det var kul kul.. Mega fylla typ.. haha.. + att vi va ute i fredags också.. Men det slutade med spya och kiss i buskarna på hbf.. haha.. braaa..

Det som är gkort är; Min första fyllespya i tysklad.. haha visste väl at den skulle komma npgongång. Dock var det inte så farligt, vi var på flatklubb klockan var fem jag sa till joahanna som ville gå nu går vi ut och spyr. Sagt och gjort, men på köpet träffade vi några kompisar.. :)

Sen fyllekäka vi på donken direkt efter ställer sig caroline i busken mitt i gatan och pissar.. jupp fick typ en utskällning av en gammal kärring.. haha.. men what the fuck! Ja orka dra mer detaljer, btw är allt typ censurerat ändå, allt behöver man ju inte berätta.. :P

***

Jag har då alltid trott att tvätting och Klara går ganska bra ihop.. Men Diane typ skojar jämt om min tvättning som jag faktiskt inte tycker är såå dålig.. men.. Häromdagen när jag skulle tvätta mina kläder, så hade jag inte tillräkligt för en maskin så jag tänkte att jag skulle va lite snäll och ta med några av deras kläder också.. hm.. Jag blandade lite allt möjligt men vafan 60 grader och 100% bomull går väl ihop? Dagen därpå kom Diane till mig småler, "klara, var det du som tvättade igår?" Jag ba ah det kanske det var.. "jo, det var så att Andrés t-shirtar var med där och nu när jag såg dom i morses så var dom i min storlek.." Opps! (som bennet hade sagt.. :P) jaa hon skrattade mest åt det men jag måste ju säga att det var ganska pinsamt.. Hon typ Klara nästa gång så låt dina grejer bara ligga där så tvättar jag det.. "okeej.."

***
Nostalgi, vad vill du?

Inga kommentarer: