tisdag 13 november 2007

Fia i Essen!

I helgen var min darling Fia och hälsade på mig i mitt Tyskland! :D Så underbart att träffa någon hemifrån och inte vem som helst.. :P hehe..

Jag tycker att Fia har gjort en väldigt fin resume på hennes blogg om vad vi har gjort.. Men jag får väl sörsöka att skriva en också..

tors: Jag va skittrött, men jag satt uppe och väntade på Fia och tittade på Rory och Jess moments.. :P Sen så åkte jag nattbuss (för första gången) in till hbf och hittade Fia! :D
D blev nattamat å donken och hem till sängen sen..

Fre: Utgång med Linnea, Sofia och Caroline senare träffade vi också Johanna och Marja en sväng.. Började på Sasoulitos med alla råsnygga bartenders som bjuder på drinkar mohaha.. Vi är stammisar där.. fortsatte och vi spelade Biljard på Bucks Haha vi söööög! Men d va kul ändå jag ocg Fia vann för det första Linnea gjorde var att skjuta ner den svarta bollen haha..

Lör: BAKIS, vi orkade inte göra något speciellt och sen så skulle vi vara barnvakter ändå.. Dom andra pkte in till Bochum på flatfest.. :P Men vi myste och lagade god mat.. Men nu glömde jag, vi var på date med Honey (Hani) haha.. SOfia tvingade med oss, men det var sjukt kul efter att hn berättade att han är GIFT!!! Haha 22 år gift med en scheisse Fru.. haha.. Men bara på pappret för att han ska få uppehålsstillstånd i Tyskland.. haha.. helt sjuk asså!!

Sön: Shopping! Vi gick till Mülheim och där var ett grymt stort shoppingcenter! :D Mumma det har jag saknat jag shoppade massor! På kvällen åt vi middag med André och Diane och tittade på Gilmore girls..

Mån: Gick upp tidigt och Fia åkte hem.. :( Sen blev allt väldigt vanligt väldigt snabbt.. Nu känns det som det var en evighet sen hon va här..

Idsag vet jag knappt vad det är för dag.. =/ Igår var jag så ensam efter att Fia hade åkt så jag tog tåget in till Sofia för att hälsa på i hennes kollektiv.. mohaha.. Sjukt kul hade vi, åt bagare och hani.. Och hennes nya flat-mate en bög son är uuuurtrevlig och heter Justin.. :P Sen när jag skulle åka hem vid ett halv två.. Upptäckte vi att det inte gick några bussar till hbf.. SÅ vi gick tillbaka och så sov vi i hennes mega rangliga våningssäng.. hehe.. Sen klockan 20 över fem väcket jag sofia så fick hon följa mig in till hbf och lämna mig vid tåget.. :P hehe och sen så var jag här igen vid sju.. perfa.. :D

Inga kommentarer: