lördag 24 november 2007

Allt kan hända i Tyskland....

....och det gör det..

helt sjuka grejer har hänt igår.. haha inget som jag vill gå vidare in oå nu dels påg rund av känsliga bita som inte är så trevliga, och andra censurerade grejer.. Men kan säga att jag kom hem klockan 10 i morse, inte sovit en blund på heeeela natten.. Sov sedan typ n timme eller två så jag har vart hela speedad.. haha.. men nu e d väl lungt hoppas jag..

Vämtar just nu på att Sofia ska komma till mig.. :D antingen blir det utgång Essen ikväll.. Eller chill, vi får väl se vad vi orkar haha..

Saknar mina darlings hemma!! <3 Fan va skänt det va att få prata med dig ELin du e min andra halva.. förstår mig precis.. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm.. ich sag nichts aba.. ok ingA komentarer ;)

Elin Richthoff sa...

Alltid nutt<3