onsdag 7 november 2007

SÅ nu har jag varit i Rom för andra gången.. TRäffade min familj! :D såå mysigt.. Dom hade inte förändrats nämnvärt, förutom min lillalillasyster! Jag som typ hade tänkt att köpa nått rosa barbie grejs till henne i julklapp! Hon e ju för fan stor nu! Kändes som hon va lika lång som mig och så har hon snott alla mina kläder som jag lämnade hemma.. Ja, det kan ju bero på att jag har varit så mycket med Anouk som bara är fyra som jag tycker att hon har blivit så stor.. :) Men men de andra var precis sig lika.. :)

I Rom var det helt sjukt fint väder! jag gick i bara linne och det var varmt! Jag har sett påven live.. ;) hehe han va ute och höll något tal och så har vi vart på dom vanliga sevärdigheterna.. Gått massor så mina fötter har vart hela slut efter varje dag.. Vi åt pasta och pizza varhje dag.. hehe det är bara att konstatera italien har den godaste pizzan!! Men åsa ligger inte långy efter..;) En vesuvio med kebabsås.. mmmm

Ja och nu för att reda ut vissa missförstånd.. :P Jag och Robin har inte gjort slut, även om det kan verka så.. :P Men jag och min underbara tofs har en alldeles egen historia.. ;) (Alltså ingen) Men det var en liten eyes varning å den historien.. haha.. Men men han finns fortfarande i mitt hjärta..;)

Idag var jag lite depp, hade skola först på morgonen och sen så gick jag och shoppade lite i brist på annat.. :P DEt blev raffiga underkläder.. ;) I brist på annat då.. Sjukt snygga, lite rött lite spets och jaa låt fantasin flöööda! haha men sen kom jag ju å att jag ändp inte har pgon att visa upp dom för.. TRist, så jag ha inte tagit upp dom ur påsen än (fick en sån där sjukt lyxig papperspåse.. ;)) så nu ligger dom där och är sexy för sig själva.. :P

Idag skulle jag egentligen åka in och träffa linnea, Caroline och Sofia.. Men nää för Oma hittade på massa saker som jag skulle göra.. :P Nää men dom skulle tydligen pka ikväll och jag var tvungen att va hemma tills Diane kom, och sen när hon kom så blev det så sent och tvillingarna vägrade att somna. jag försökte tvångssomna Lennie, haha gick tyvär inte han hade sovit ganska mycket på kvällen.. (det var inte så brutalt som det verkar) Jag sjöng faktiskt sånger och kliade honom på huvudet som han älskar.. Men inte idag.. Så då blev jag lite depp.. :( + att jag redan har kollat klart på alla andra avenyn avsnitten.. Suck.. Men sen så har jag ju iofs en helt ny gilmore girls box xom mamma och dom tog med sig till mig! :D (den som jag rååkade beställa, med faktura hem till dom... hehe..)

Nyss såg jag Min alfons fina inlägg på bilddagboken! http://barre.bilddagboken.se/ lördag 3 november..
Du är bäst! Fan va jag saknar er nu.. Hade gett ganska mycket för en myskväll hemma hos barres syrra nu.. ;(

Men iaf, imon kommer Fia hit!!! ;D Ska bli sjukt kul! Jag har redan planerat massor som vi ska göra, och nummer 1 är utgång fredag.. haha morgontåget hem.. haha.. Sen blir det shoppingm sightsing, (inte för att det finns något att sightsinga här i Essen men what the fuck!) Och massa skvaller och mys!

Saknar dig med Elin, vi måste prata skye snart! Men det lär väl knappst bli de närmaste dagarna när Fia är här.. :)

Nu ska jag nog gå och tvätta lite.. I brist på annat.. :P

1 kommentar:

Hanna sa...

saknar dig.... :( vi måste ses under julen någon dag!! :)