fredag 23 november 2007

I lööööv you!

Snabbresume:

i tisdags var det bio på svenskaföreningen.. Det började på starbucks där vi fikade innan jag Caroline och Sofia.. Sen kom Johanna och Linnea också.. Vinpimpling på bion, filmen "se upp för dårarn" var en anings smörig för mig och en anings sexuell för Linnea.. ;) Men men.. efter bion var klockan bara nio så vi gick till sausilitos tog en drink som blev till flera.. Ja vad kan man säga det blev dans på Kuhstall och Ballermans, Boten Anna "för våra svenska gäster här ikväll!" och bakisdag dagen efter.. :P I lööööv you!

Resten av veckan har typ sett helt vanlig ut.. Jag har kännt mig lite sjuk.. Men annars bra.. :)

Party ikväll!!! :D Jag e såå laddad! Ska ta med två nya tjejer också, iviga dom i partylivet här i Düsseldorf.. Jag har redan kollat Gisela är INTE nykterist, tur.. :P men den andra vet jag inte, har bara hört rykten om att hon e kristen och heter Marie eller nått.. :)

Pratade med Robin igår.. Saknar mina älsklingstjejer hemma.. Det är bara ni som förstår helt.. Men, du e ocks underbar! :P (jaa vem kan det vara ta åt dig du som känner dig träffad.. :P)

Ljuvlig helg väntar!! Tvillingarna är sedan igår med oma och opa, skönt! Plus att resterande familjen ska till Spenge imon eftermiddag och jag får stanna hemma!!! :D Betyder alltså att jag är ensam tills på söndag kväll, så underbart jag ska ha det.. :P (peppar peppar) Man kan aldrig vara npg försiktig..

Inga kommentarer: