fredag 2 november 2007

Slappis

Igår var det nummer ett slappdag!
jag låg i min säng och kollade på film och sov hela dagen.. :P Kan ju ha en anledning att jag sov en och en halv timme igårnatt.. Sen på kvällen var jag barnvakt åt tvillingarna.. Gjorde inget speciellt förren lennie började skrika och hade kissat ner hela sängen.. puuh jobbit att behöva byta lakan mitt i natten så vi sket i det.. :P Så fick han sova med mig istället.. Mys! Min lilla älskling.. ;)

Sen väckte han mig klockan sju imore inte lika mys.. Men jag fick honom att somna om och sen gick vi upp halv nio.. Mycket bättre..=)

Idag ska jag åka till Rom c träffa min familj igen.. :) Mys så nu måste jag börja paca eftresom jag ska åka om en timme.. hehe..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Twixhoney! Uppdatera din blogg! Jag älskar att läsa hur du har det ju. :) Och jag tycker vi ska börja maila. Saknaden efter dig börjar göra ruskigt ont söta. Pusspuss -Anna

Anonym sa...

HEj! Nu är jag i Tyskland.. Närmare bestämt i Übach/Palenberg. Typ nära Aachen.. haha. Jag vet inte hur langt bort du befinner dig? >Men vore kul om du kunde maila mig; gisela_w@msn.com. Kram