torsdag 15 november 2007

Klara+Brevbäraren

Inatt drömde jag att jag var med hela tjocka släkten i rom eller nått och så långt allt bra.. Men så helt plötsligt så ska jag gifta mig?! Alla planerar massa omkring mitt bröllop och det enda jag kan tänka är shit nej!!

Fy det var ingen trevlig dröm.. :S Men det betyder att jag ska få en kärleksupplevelse.. ;) det gillar vi bättre.. hehe.

Idag träffade jag min brevbärare! :D Om jag inte har tagit historien innan så kan jag ju göra det nu.. :P Det började med att oma hade väääldigt kul åt att "den unga brevbäraren med dreads" hade frågat var jag kom ifrån.. Hon berättade det för alla och blabla.. Sen så tänkte jag att jag vill träffa den där.. :P Så varje g¨ng posten kom sprang jag och öppnade men aldrig var det han.
:( Men så en dag när jag skulle gå ut med tvillingarna när jag var sådär sjukt fult och bekvämt påklädd med håret i en ful tofs såklart!! Då ska jag träffa honom, men jag såg honom bara på håll.. Men men.. Så till idag! När jag va ute och gick med tvillingarna för en gångs i normala kläder leggings kjol å så.. Så bara han står där i Grugaparken! aah.. han värsta ler och säger hej.. :D hehe.. gick därifrån med värsta smilet.. :P

Inga kommentarer: