onsdag 21 maj 2008

10 cm

Nu är håret nyklaippt och nyfärgat!

10 hela centimeter försvann! Det är typ ännu kortare nu än vad det var när jag pkte till Tyskland! Det var som att klippa bort allt det som det växte i Tyskland och nu är det fräscht och fint igen! Asgött att ha det kort asså! och nu är det typ bara till axlarna!! De ni! hehe

Idag var det morgonpromenad med Fia i Tjolöholm, det var asmysigt! Härligt att träffa Fiapia också.. Sen var det hem jobba ringa Robin som fyller år idag Grattis grattis.. (har inga planer på att berätta att jag hade glömt bort det först.. ;) )

Ikväll bokade pappa BILJETTERNA TILL ELIN!! SKa bli så sjuuukt kul!! den 27 juni är jag hos Elin!! Åh vad jag längtar!

2 kommentarer:

Carro sa...

Låter fint, vistt är de skönt när man klippt sig. Hoppas du får en trevlig middag på lördag pusspuss

Elin Richthoff sa...

What about your dinner?
Var jag inte bjuden? :P

Vi maste prata snart! Har massa o planera o sant! :)

<3<3