torsdag 8 maj 2008

gladgladglad!!

Imorse ringde dom från dagis! "hej klara är du intresserad av ett 3 veckors vikariat på lilla loket?" OM jag är!! så nu ska jag jobba där i tre veckor plus att jag har äldreboendet på kvällarna! Sen ringde chefen från pölagårdens äldreboende nyss, nu har jag sommarschemat klart och jag ville fråga dig först så du har en valmöjlighet.. Så då valde jag ett schema som börjar en vecka efter att mitt vikariat på dagis slutar! :D Så underbart va?!

Jag tror helt seriöst att jag är beroende av att jobba! Jag gillar rutinerna och att ha något vettigt att göra! Sen kan det vara sjukt härligt med en ledig dag emellanåt också.. ;)

Nu ska jag åka till Barrelove i växjö!! :D

3 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

Man uppskattar ju mer sin ledighet nar man val har den. Jag som aldrig jobbar typ hatar att vara ledig :P

Anonym sa...

Åh grattis vad kul :D

Anonym sa...

Haha, alla är beroende av att jobba. man behöver fasta rutiner :) Grattis till vikariatet! va kul!