lördag 17 maj 2008

Mitt kärleksliv = öööken

Växjö var helt underbart m,ed bästaste barre!! Men jag orkar inte skriva om allt kul vi hade.. ;)

Imorse var jag värsta morghonpigg gick upp klockan åtta tog min röda cykel till carro och gick promenix med hunden! det var jättemysigt!

Idag fyller också kära syster år, grattis grattis så vi firade henne med frukost och presenter på sängen.. :) Idag ska jag mamma och Hedvig till kungsbacka! Pappi är inte hemma, så det är värsat ensamt! Han är i Saudi Arabien men jobbet.. Mamma sa igår ah då blir det ingen mat denna helgen då.. Haha igår åt dom hämtpizzá ikväll så får vi väl se jag ska ju jobba så haha.. ;)

Denna veckan har det vart jobbjobbjobb! SKa jobba ikväll och imon med, sen börjar nästa vecka på dagis igen! Jag måste bara säga att jag är helt grymt på dagis! Mamma lär mig massa superpedagogiska tips.. ;)

På kärleksfronten står det still.. GAnska öken faktiskt.. haha, men men d är som det är.. :) Robert ringde hem förra veckan eller typ i tisdags.. Men ah det är som det är med honom också.. ;)

Jag ska nog njuta av sommar HEMMA och singelliv!

Inga kommentarer: