lördag 3 maj 2008

jobbjobbjobb

Mycket jobb nu! men det är roligt.. :)

Orkar inte skriva värsata långt jag skriver bara lite så ni vet att jag lever.. ;)

Igår var vi på bio! Värsta mysigt!! Men dfilmen var väl sådär.. 27 dresses..

Jaja sen va vi på trädgårn förra helgen inget speciellt.. Sov hemma hos Fiapia, fick typ inte sova för det var någon som skulle ligga och prata och störa oss.. Sen blev Fia på väldigt myshumör haha.. kan ju ha varit för att inte behöva ligga så nära den andre så hon låg och myste med mig istället.. haha.. lungt babe..

I söndags var vi hos farfar på sjukhuset, sen till lager med farmor och faster! det var kul! haha.. sen back till farmor åt underbar mat! Och fick höra deras grannes hela livshistoria! plus att jag fick honom att "hålla lägenheten" åt mig!! :D SÅ till hösten kanske jag flyttar!

Ikväll har jag jobbat.. stressigt!! Jag var SJÄLV vid kvälsmaten!! "klara kan jag få lite saft?! klara varför finns det ingen passerad mat? Klara var är min dk mat? Klara när får vi kaffe?! Du där kan jag få en cigarett?? Jag typ TYST!! haha nää jag sa inte det men tänkte..

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

bra att du e snall mot gamlingarna!