torsdag 24 april 2008

NyttigaKlara keep on!

Fortsatt nyttig vecka! :D Jag är så bra! haha.. Idag blev det tonfisksallad.. Och knäckebröd. Sen träning på friskis!

Min uppvärmning var att sitta vid datorn och tvn hela dagen inte så bra kanske.. :P Sen åkte jag in tränade och SHIT VA JOBBIGT DET VAR!!! Efter 5 minuter längtade jag bara tills det skulle ta slut haha.. Jag va så trött så jag orkade inte ens svettas.. :P Men jag hängde med iaf. Sen på avslappningen så råkade jag blunda lite "BIG mistake, BIG mistake*" Jag somnade nästan!!

Sen var jag tvungen att GÅ tillbaka till stationen puuuh.. Tur att mamma hade gjort pannkakor när jag kom hem.. ;) DEt var mina onyttiga 20% (enligt boken får man vara onyttig 20% och följa hennes råd 80% och edssa 20% utnyttjas till fullo!! :P) men guuu va det är gott med pannkakor! haha..

Fia tyck inte synd om Rockrobin! haha.. Han klarar sig.. Pratade med andra Robin idag också ett big mistake! nää men det var faktiskt skönt att prata med ajaj.. Pratade med mamma sen om det, skänt att ha sin mamma!!

*Julia Roberts när hon kommer tillbaka till affären som inte ville hjälpa henne när hon hade horkläder på sig. Sen kommer hon med feting påsar!! Big mistake big mistake! ;)

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

oye,
pannkakor behover inte alls vara onyttigt.
allt beror ju pa vad man fyller dom med!! honung och ost e gott. annars kan man ju fylla med stekta gronsaker typ spenat eller tomatrora.
jag brkar gora dom pa lite havregryn och fullkornsmojl och byta ut smor mot olivolja. och dom blir lika goda;)
det du ;)
sedan maste jag saga att du e grym!! keep on working ;)
sigue trabajando!
<3<3