onsdag 23 april 2008

Sakna!

Kollade precis på bilddagboken.. jag SAKNAR Tyskland! Iaf alla människorna där..

Idag har jag varit jättenyttig! Jag gick upp klockan åtta för jag skulle upp till jobbet å prata med dom.. Med jobbet (ååh det känns skönt att kunna säga sånu.. ;) DEt börjar bli lite trist att bara vara hemma) menar jag äldreboendet här i Åsa. Men men va där å pratade lite, ska jobba månda, tisda och torsdag nästa vecka! Sen så sa hon att det var ett vikariat på natt 9 veckor! Jag sä'ger JAAA!! Men hon ville att jag skulle vara på dag också så vi får se hur det blir.
Sen fortsatte min nyttiga dag med en sjukt god sallad som jag gjorde. Jag hart köpt boken "du är vad du äter" jag blev helt psykad!! Så nu har jag dragit med hela familjen.. ;) Ska göra linssoppa sen också.. haha.. PLUS träning ikväll! :D Känns bra att ha nått att göra..

Fick biljetterna till Växjö och BÄSTABARRE idag!! ska li så kul! :D

På lördag är det reunion med tjejerna!! ska bli sjukt kul också! Precis som i gymnasiet!

Till fia, jag snacvkar med rockRobin nu! han verkar ha kommit över det där stadiet med att försöka spela svårflörtad.. ;) mohaha.. Me like!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker synd om rockrobin som inte har nån stake!! :P