söndag 6 april 2008

Nostalgitrip!















































En liten nostalgitrip!

Anouk,oma och opa kom tillbaka från sin urlaub idag. Så pratade vi lite om att jag ska åka hem och så.. Dom bah ah vi har inte sagt nått till Anouk än.. Det får du göra själv och det var HEMSKT okej att jag hatar henn ibland (ganska ofta) men ändå idag var hon bara gullig! Typ Klara jag måste visa dig det här och det här och veeet du vad vi gjorde?!

Jag -ah anouk det är såhär att jag pker till sverige snart..
A- Jaha, när då?
J- Typ på onsdag redan....
A- (helt allvarlig) Klara, då måste du leka med barbie med mig ikväll..
Hon sa också att jag ABSOLUT inte får pka till düsseldorf något mer för nu har jag inte träffat henne på flera veckor och jag bara måste leka med barboe med henne då! Hon är faktiskt söööt..

1 kommentar:

Anonym sa...

aaawwwwwwwwwiiiiiiii! du borde komma¨å säga hejdå i Aachen