måndag 14 april 2008

Vad har pensionärer och arbetslösa gemensamt?

Väldigt bra fråga! JO, både arbetslösa och pensionärer har tidd att gå å träna på friskis klokcan 12 på dagen en måndag!

Jag är så grym idag! Min första riktiga arbetslösdag haha.. Jag gick upå klockan sex!!! på morgonen de ni! haha men jag somnade sen igen vid tvn men iaf.. Sen vid kvart i elva blev jag hurtig igen pch åkte in till friskis. Ja, va kan man säga jag säknte medelåldern med 30 år!!!! Det var jag pch tanetr å gubbar.. hmmmm... men jaja det var skönt att träna iaf!

Sen när jag kom hem var/är jag helt slut! Ska snart lägga mig en stund å chilla framför tvn.. Måste säga att jag lagade världens nyttigaste mat nyss! Quinoa med kikärter championer och påaprika, å massa kryddor typ.. Mums! men sjukt mättande!!

Pratade med Mia igår i telefon mycket trevligt! Har saknat henne.. Sen messade jag lite (som vanligt nu.. haha) men RockRobin.. Inte lika kul eftersom människan är såååå tråkig! Jag fattar liksom inte?? Men ah alltid kul att få sms så varför inte?.. :P Vi får väl se om han kan släppa loss lite i helgen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha rockrobin klara.. ;)

Anonym sa...

HAHA! Jag sa ju att du aldrig skulle gå ut å powerwalka klockan åtta på morgonen!