måndag 7 april 2008

Panik i packningen!

Så nu har jag agt ner det helt... Ska skänka bort en del till Sofia.. :P Pratade precis med mamma hon säger SLÄNG! Så jaa det blev en del böcker massa mousse och shit, myskläder, ett oar skor och en jacka. Ska rensa sjukt mycket när jag kommer hem också! Men jag orkar verkligen inte packa mer ikväll.. Har haft en heldag med barnen helt okej men ändå lite jobbig..

Nu är biljetterna bokade också! Känns skönt men det kommer att vara en sån lättnad när jag äntligen sitter på bussen med all den feta packningn med! Jag vet ju ännu inte om jag får ta med allt eller inte..

Men ah, det känns lite trist att lämna allt nu ändå.. Men det kommer att kännas skänt bara jag kommer på bussen med allt och då kan jag slappna av..

Igår åt jag sushi för första gången! Det var hmm intressant.. Men ganska gott om man slipper alla råa fiskar.. ^^

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

veggiesushi e gott,
ris med alger o sant. och wasabisas =)