fredag 4 april 2008

Reality.

Nu ska jag hem. Shit känns helt overkligt.. Känns typ som jag ska hem på semester och komma TILLBAKA sen.. men nej nu är det för gott..

Kommer att Sakna alla här.. Verkligen.. Och utelivet! haha.. Och fyllemackan med caroline på väg till Hamm..

Jag har haft 7 helt underbara månader!

Nu har jag också sagt till Diane att jag ska åka, eller ah som vanligt hann hon först och frågade mig om jag åker nästa vecka. Och jaa, det känns lite vemodigt eftersom dom är så snälla nu! Och mina små gullepluttar kommer jag att sakna till tusen! Men jag vet också att nästa vecka så kommer Anouk och oma och opa tillbaka och då är allt back till reality igen och det är den som jag inte vill ha. Så Punkt nu ska jag till Dortmund träffa Caroline och köpa biljett.. Sen är det sista utgången här!

Måste bara säga att jag ska på jobbintervu för Cabin crew i London! :D Så vem vet jag kanske kommer tillbaka en dag... ;)

Inga kommentarer: