torsdag 10 april 2008

HEMMA!

Shit! Nu sitter jag och nördar på pappas jobb HEMMA I SVERIGE!! Känns helt sjukt! Kändelite på bussen när vi pkte förbi Mölndal att små obehagskänslor började komma.... Men inte den här gången! Nu slipper jag det kravet iaf. Inget jag kan säga att jag saknar..

Resan har gått bra, var ganska lång.. Men jag och Caroline hade kul den första delen då vi satt och hittade på sagor, målade och ja lekte så ska det låta! Dét roligaste var hm när vi hittade den supermoderna toan HAHAHA jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag hör från andra toabåset "Klaaaaara?? Hur spoooolar man?" HAHA så "tryckte" (läs bara höll rörde inte ens!!) på en knapp så börjar toasitsen snurra runt och rengöras! hahaha.. Sen var en till kul grej när hela stolen framför oss typ åkte ut i gången i bussen haha! Men ja sen så satt vi på båten, köpte sprit och glass.. Och sen sov vi mest. Det var inte så mycket folk så vi tog varsitt tvåsäte.. :)

Känns helt sjukt att vara i Sverige nu! Typ alla fattar vad man säger och man kan inte prata fritt hehe.. Kommer att sakna Tyskland också. Och alla där...

Men men snart ska jag ta mig hemåt. Ta på mig pyjamasbyxor äta svenskmat och vänta på att alla ska komma hem.. ^^

Caroline jag hoppas att du får din delikatesslimpa med hushållsost och Oboy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

SHIT! Välkommen hem!!! :D :D :D Vad glad jag blir! Jag vill ju höra allt om alla dina äventyr! Höras så fort jag kommer hem, aight? <3

Hanna sa...

Välkommen hem :D ska bli kul att ses igen :D

Elin Richthoff sa...

OMG. Du ar sa hemma!