tisdag 8 april 2008

OHNE WINDELN!

Okej! Barnen bajsar typ 5 gånger per dag!
Jag skulle byta blöja på Lennie och SHIT ett tomt paket! Lägg fan inte tillbaka det om det är tomt!! Så jag fick spirnga runt i huset och leta efter flera, jag hittade två SISTA så ja, nu finns de inga alls.. Måste panikköpa det snart.. Jag blir så SUR om man tar sista blöjan säg till då förfan! Det ska tilläggas att jag är sjäv med barnen idag och måste därför ta med dom till affären! ÅÅÅH!!

Måste berätta det kom en mysko gubbe ht nyss.. :S Vi trodde bara det var postgubbem, men nähä. Där står det typ en gubbe som ser ut som en uteliggare frågar:

-öööh bor du här?
Jag.- Eh jaa..
- Såå det är inte till salu och man kan inte hyra det här huset då?
Jag typ- Ehh nej.
-Nähä, okeeej..

Sen flummade han iväg på gatan Wierd!!

Inga kommentarer: