lördag 5 april 2008

Caroline weekend!

Nu är det lördag, Calorin har precis åkt hem.. Vi har vart barnvakter inte gjort så mycket.. Vi skulle kolla på tyskaIdol men tv ville inte fungera, eller ljudet ville inte funka. Men ah det löste sig ändå vi chillade på mitt sjukt ostädade rum! Läste gamla tidningar och löste korsord! FETT kul asså hahah..

Idag var den perfekta bakisdagen! Pizzafrukost och film.. mmmhmm.. Så nu har jag och Calorin umgåtts sen ah fredags vid fyra då vi började supa hemma hos henne.. Utgång på kvällen! Kul att träffa alla, eftersom det var sista utgången och så... Synd om Gisela som har kompisar som inte uppskattar äkta tys KULTUR! Typ Ballerman och Kuhstall.. ;) Men men...

På onsdag är det avfärd til SVERIGE som gäller! Känns fortfarande helt sjukt! Men som sagt är biljetterna inte bokade än och ja vem vet Linnea kanske har rätt kanske sitter jag och hänger på Suttons nästa vecka med.. ;) MEn jag tror inte det. Även ifall det är lite lockande.. hehe..

Nu ska jag soooova!

Inga kommentarer: