fredag 18 april 2008

Mysko dröm!

Inatt drömde jag sjukt konstigt! Jag drömde att jag var med barn! Men det var också en sjukt mysig dröm, faktiskt! Jag gick runt och kände på min gravidmage, och alla var så glada.. Det konstiga var att bebisen aldrig sparkade eller nått men jag kände på huvudet och allt.. Ah, det var mysko!! (Ska inte nämna vem som var den okände fadern.. ) ;) hehe..

Milano var super! Eller ah det var bra iaf.. Måste erkännas att det var gaaanska påfrestande att ha alla så tätt inpå sig! Iaf nu när jag bor med dom hemma också, när jag var i Tyskland och bara träffade dom en vecka sådär iböand då var det en annan sak men ah det var trevligt iaf!

Vi var på en asstor inredningsmässa, pappa skulle dit med sitt jobb eller nått.. Men det var kul! Massa designergrejer å så. Och så fick man sjukt mycket gratisgrejer! haha..Sen var det som alltid god mat i italien och säkerligen bra shopping! Vi var inne i värsta lyxvaruhuset och där blev jag, Hedvig opch Märta sminkade för såna Esteé Lauder grejer, det kändes lyxigt! Sen så köpte jag sminket dom använde.. Det var dyrt.... Men som mamma sa "ah vi har ju samma färger så jag kanske kan låna det ibland?" Läs mamma betalar och jag använder det!

Idag har jag värsta listan på saker som jag ska göra! Typ gå å handla, laga mat, skriva ett cv, ah jag har glömt bort hälften! Sen ska jag träna också.. Hm, big plans för dagen! Känns iaf bättre än att inte ha nått att göra.. Som alla andra dagar!! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

e du hemma nuigen?
ja ska på jobbintervju idag efter jobbet, ja e faktiskt lite nervöös. va längesen ja va på sånt. haha alles gut?

Elin Richthoff sa...

shit, asahallen formodar jag! :( fuuuuusk!
fan va gott att du borjat trana! jag ska dra med dig ut o springa i aug! for da ska mitt kna fan va bra!
och ang kaffet. ja, antligen eftersom jag jobbat som kaffetant i 3 ar...