söndag 23 mars 2008

D va ett bra tag sen!

Men jag orkar iaf inte skriva mer än litegrann.. :P

Jag saknar sverige som vanlilgt.. Hade dock en grymt kul utekväll med Marie igår! Vi va i Köln och saknade inte ddorf nämnvärt.. hehe.. TRäffade dom som vi träffade i fredags. Några killar från dominicanska och spain! Mmmmm.. :P haha nää men d va grymt kul vi va på en salsabar dom hade salsalekition innan haha men vi va nte me på det. Sen fick vi skjuts tillbaka till düssan och d va typ sååå jävla skönt! Marie somnade och sov hela vägen haha sen vettefan hur hon kom hem hon tog en taxi med 5 euro i plånboken.. haha!

Greken har sin tradition och hör av sig varje dag.. Suck! Kaffe trinken? Suttons?
Eh nej sorry..

Nu är jag ensam här, ska snart dra in till ddorf träffa Marie och fika med henne.. Och jag vill INTE sova själv inatt.. hmm d e läääskigt! Typ när huset e asstort och låter konstigt. Det blir ju iinte bättre av att Diane eller Andre ringer och säger "du har väl låst överallt? Och inga fönster öppna???" :S

Men men måste verkligen dra nu! Det har vart sjukt fint väder dock har jag bara sovit och chillat inne så jaao nu måste jag gå ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

fucking tragisk grek! skratta eller gråta?