lördag 29 mars 2008

Mera beslutsångest!!

Kan inte nån bara bestämma åt mig! eller typ ge mihg ett sjukt bra jobb hemma så jag bara MÅSTE åka hem?

Igår va d utgång, mycket trevligt! Världen är så sjukt liten ibland, Johannas kompis Pontus bor i växjö johanna bor i gävle vi är i tyskland, trots det! SÅ kom vi på johannas kompis och jag att vi känner samma person! Alma i växjö så sjukt verkligen! Kvällen började och slutade på Suttons däremellan var det inget värt att nämnas.. :P Var på Ballerman för att uppleva lite äkta tysk kultur! skulle till Mauer och efter som jag va den enda som hitta! Eller ah vi fick tre fulla holländare med oss eftersom dom inte hittade och vi säger att det var därför vi inte kom in.. ;) Men men sen slutade vi på suttons mys chill å så.. Ikväll ska jag vara barnvakt..

1 kommentar:

Anonym sa...

VA?!? Slutade ni på suttons?? herregud.