fredag 7 mars 2008

Depp vs Pepp

Okej det har varit en del depptalk här nu.. Men ja.. Jag vill typ ta ett expressflyg till Sverige och sova i min säng en vecka!

Var på födelsedagsparty igår, Marie och Sofie fyllde år. DEt va jättetrevligt! TRäffade många trevliga människor. Åkte till hbf vid 2 halv 3 var hemma klockan 5!!! fråga mig inte va jag gjorde där emellan.. :P Mina fucking tåg gick helt enkelt inte. Så¨jag satte mig på donken och tänkte sova lite på bordet, då jag plötsligt fick sällskap. Sällskapet och jag gick till nått grekcafé chillade snackade förhållanden mm. Blev ett kort och en tändsticksask rikare..

Sen kom jag hem sov skönt två timmar vaknade å jobbjobbjobb... Anoukie är sjuk så kanske kanske ska hon följa med till Spenge nästa vecka när tvillingarna ska dit. Då har jag kommit på den geniala idén att jag ska åka hem under den veckan! LYCKA! Om jag inte tvingas med att åka till spenge.. Men ack det hoppas jag inte..

1 kommentar:

Anonym sa...

åk hem! åk hem! åk hem! kom hem och lek med oss!