söndag 2 mars 2008

New version of you

okej jag orkar inte skriva om min vecka i spenge just nu men iaf e jag tillbaka.. Känner mig dock i en liten hemsvacka nu..


- Jag har totalt fuckat upp mitt "förhållande" sen 3 år.. Synd att det blev som det blev.

- Jag vill inte ha något tidsfördriv, inget one night stand, ingen som bara vill ha sex. Jag vill bli helt jävla Kär bara!

- Hade behövt en vecka i Sverige..

Men nog med depp.. DEt är bara att ta nya tag. Ska sova en sväng snart. Var för mycket alkohol och för lite sömn igår. Hamnade på ett hotellrum med Sofie, Caroline och två svenskar. Kul kul, jag och Caroline blev dock utslängda därifrån vid åtta tiden. Åkte vidare till dortmund. Jag vände där och åkte till essen sen...

Caroline din kompis bok e väldigt bra btw

2 kommentarer:

Anonym sa...

wtf? Utslängda? :P Tell me later! ;)

Anonym sa...

Så du gillar min bok? Kul. Tack. ;)
/Carolines kompis.. ;)