lördag 8 mars 2008

Utgång Fredag

Igår va d fest på Fattys, dock var vi inte så involverade bara när dom spelade sommartider..

Annars så var jag Malin, Johanna, Stig helmer och Denisch eller hur han stavar sitt namn med. Vi satt å chillade å blev fulla på fattys.. Linnea och Fröken Olsson jobbade så dom fick inte vara med..

Sedan drog vi vidare, blev lite osams om vart vi skulle gå vissa va aspepp på tyskaklassiker på ballermans medans andra (alla utom jag och stig helmer) ville gå till nån rosenrot eller nått.. Sagt och gjort vi gick dit, dock så stod vi bara utanför. Slutade på die mauer med många HETA TOFSAR!!! Jag trodde jag skulle dö typ så JÄVLA snygg va han.. :P

Men men sen åkte jag hem va hemma typ vid 6 fick sova fem timmar iaf! :D Sen jobb från 11-16.. Sen va d SOVA.. haha.. mysmys. Och ikväll har jag varit barnakt, hur gött som helst va d att barnen somnade på 2 min! jag e så grym haha.. sen kollade jag lite på Deutschland idol.

Nu ska jag kolla på skärgårdsdoktorn eller the notebook.. ;)

Jag måste bara skriva lite bajs om annat också. För halva mig känner att det var ett bra och rätt beslut. Ovh jag vet att jag liksom inte kan kräva nått längre men allt känns bara så konstigt. Det är som nånstans vet jag att det kommer att end up vi igen iaf? :S Halva mig vill bara ringa å säga kom hit! Var med mig. Jag bara väntar på att det ska gå upp för mig att det r på riktigt den här gången, det har det inte varit innan.. Alls.. överhuvudtaget.. Det är liskom inget "fuck it" över det, det bara är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Woho du har kollat tysk tv´! Bra klara! tummen upp. Själv har jag haft ehm en kväll med tini å champagne.. Hon frågade dock ut mig om M. Hhaa så jäkla ehm pinsamt. Ne vi får prata imon! Puss!