lördag 15 mars 2008

Jag dricksa en Taxichafför med 10 euro!!!

JÄVLA IDIOTKLARA!!

Igår var jag Gisela, Johanna och Linnea ute eller ah ute ch ute vi var på suttons..

Under kvällen droppade alla typ av utom jag ocg Gisela. Linnea åkte hem Johanna åke hem efter att hennes pl¨ånbok och mobil blev stulna.. :/ Så sen var det bara jag ph Gisela kvar.

Vi hade världensragg på gång men ICKE för vi satt med Manuell och en grek vid namn Nikos som nu har mitt nummer?! varför liksom? Sa ja det blev inge ragg.. Sen tog vi en promenad va inne på Ballermans och kollade på massa thaifolk som dansade. Sen slutade vi igen på suttons.

När jag skulle pka hem tjugo över sex va jag så sjukt död så det finns inte.. Jag sov hela s-bahn tog en taxi som mtar fem min sov dom fem min iaf! Sen när jag skulle betala så blev det 6,40 euro jag betalade med 20 lapp sen så sa jag ah jag har 40 cent om det hjöälper.. Han bah nää så kollade han mysko på mig och gav mig först mynten sen förvillade han mig så TOTALT för att han höll en 10 lapp i handen. Jag trodde att jag hade betalat den (alltså bara 10 e) så jag bah nää men den ska ju du ha.. Han typ kolla på mig som jag va dum i hivet.. ag bah ah det är okej.. Sen när jag gick ut tänkte jag haha tänk om jag hade tagot den då hade jag ju tjänat 10 e.. VEM ÄR DUM I HUVUDET?!!? sen kom jag på det när jag skulle sova.. bah ÅÅÅÅHHH... Jag som e feting pank nu också... KUL!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla grek asså. HAHA på ett sätt fick du ju ragg. Du har hans nummer! hahahahahhahahaha! kvällens bästa typ. Fan va varmt de vatt idag underbart! Ey trögo håll i pengarna å lär dig va lite mindre trevlig mot allt å alla!

Sandra Wikström sa...

tillåt mig att säga: ha HA!

Elin Richthoff sa...

Aja, grubbla nu inte over det nutt :)

Elin Richthoff sa...

OMGOMGOMGOMG! GE MIG DETALJER!