måndag 22 oktober 2007

Amsterdam!

Nu är det tidigt på morgonen.. Solen har inte helt gått upp än och det är svinkallt i mitt rum eftersom jag vädrar.. :P

Mrs Motorsåg vill ha friskluft, men vadå jag kanske gillar instängd varm luft på mitt rum?! :P

Idag, eller snart ska vi åka till Amserdam.. :) Jag har aldrig varit där så det ska lbi roligt. Jag vet inte än hur länge vi kommer att stanna men tror att det blir typ till fredag eller torsdag.. :) Så jg måste packa klart nu.. Men jag skriver när jag kommer hem igen.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Var inne på resedagboken och såg att du jobbar som au pair i Essen! Jag åker på Onsdag, inte till Essen utan till en liten stad närmare AAchen. Men känns endå skönt om man kan prata med någon svensk. Oj, gud va töntigt detta låter men ja. Du kan ju kolla in min blogg; "giselaa.tjejsajten.se" och svara där om du känner för det! Kram Gisela