onsdag 10 oktober 2007

TRåkdag

Idag har det hänt nada!!
Jag lämnade Anouk på kindergarten i morse..Sen åkte jag direkt till min språkkurs, lite kul i början för det känns som om jag går i skolan.. Men som i skolan blir det lätt tråkigt om man inte har några trevliga kompisar att slöprata med.. SÅ det var ganska trst till slut.. Men fick iaf lära mig lite grammatik..

Sen så pratade jag med den tjejen som jag TRODDE var lika gammal som jag.. Eller hon pratade med mig, och så frågade jag hur gammal hon var, och hon var 26! Men det var kul iaf, hon kommer ifrån Kanada.. Jag frågade vad hon gjorde här och då sa hon att hon var här med sin Husband. Jag ba okeej och såg den fetaste förlovningsoch vigselringen åphennes finger.. Sen så berättade hon att hon är här med sin man som är proffesionell hockeyspelare.. :P Coolt.. DE ska vara här till sommaren och hon ska ha barn i Mars.. Kul kul..

Sen när jag kom hem så åkte oma och D med tvillingarna och handlade skor eller nått.. SKänt att vara ensam.. :P Men jag städade typ hela köket och vardagsummet. Med städa menar jag dammsuga.. Sen så gjorde jag det här uppe och i trappen också av bara farten.. Och mitt och barnens rum och min toalett.. :P Fick ett stort tack av D och oma sa Wonderbar! SÅ det kändes skönt.. Men så fort de hade kommit hem igen var det smulor över hela golvet.. Suck.. SÅ mycket för den städningen..

Resteb av dageb tillbringade jag i min säng/soffa med att läsa.. "män som hatar kvinnor". Sen så lagade jag och D pasta.. Mums, hon gjorde nån Gorgonzola sås och jag fixade sallad.. Det var gott.. :)

Inga kommentarer: